Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Καληνύχτα,για φαντάσου να ακούς τα βήματά σου



Καληνύχτα,γεια χαρά,
θα σε κρύψω σε μια στιγμούλα
και κανείς δε θα σε βρει
ίσως,ούτε και εσύ.

Ποιος θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα, για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

Πώς αντέχει η σιωπή
δίχως τη δική σου φωνούλα
που τρεμάμενη ηχεί
σαν δε βρίσκει τι να πει.

Ποιος θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου