Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Μη μου μιλάς για τίποτα: Δώδεκα άνθρωποι εξηγούν γιατί δε θέλουν να τους μιλάνε.


 

Μη μου μιλάς για τίποτα. Είμαι σκασμένος. Τα μετράω από εδώ, τα μετράω από εκεί, δε βγαίνω.  Δε βγαίνουμε. Κάποτε λέγαμε ότι θα μπορέσουμε να σταθούμε στα πόδια μας, να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας, να γιατροπορεύσουμε τους γονείς μας και να γιατροπορευτούμε κι εμείς. Ξέρεις πόσα κοστίζουν όλα αυτά; Ξέρεις πόσα παίρνω; Ξέρεις πόσα μου κόψανε;  Στενάζουμε για να βγάλουμε πέρα το μήνα.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Ντρέπομαι. Θυμάμαι τον εαυτό μου πριν κάποια χρόνια να λέει ότι όλα αυτά γίνονται για να πληρώσουν οι δημόσιοι  αυτά που τόσα χρόνια πλήρωναν οι ιδιωτικοί και ότι αυτό είναι όλο. Προχθές με απέλυσαν. Είμαι ιδιωτικός. Μου  είπαν να πηγαίνω να δουλεύω 2 μέρες τη βδομάδα από 6. Αρνήθηκα. Είχα στηρίξει τα πάντα σε αυτή τη δουλειά. Ντρέπομαι σου λέω.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Δεν πιστεύω τίποτα από αυτά που παίζουν τα κανάλια. Και όλοι αυτοί που το παίζουν θύματα, δε μπορεί, κάπου θα το έτρωγαν το κεφάλι τους. Δε σου κάνει εντύπωση που τώρα όλα βγήκαν ξαφνικά;   Σκευωρία. Πολιτική δίωξη. Είναι ξεφτίλες σου λέω ρε, είναι ρουφιάνοι και πουλημένοι και μας την έχουν στήσει από παντού. Το άλλο που το βάζεις; Είναι αντισυνταγματικό όλο αυτό γαμώ το σύνταγμά τους γαμώ. Πάντως, και μεταξύ μας, θα τους άξιζε ένα χέρι ξύλο. Τι; Όχι; Μη μιλάς ρε, κανόνισε να το φας εσύ.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Κάνε μου like πρώτα. Αλλιώς θα σου κάνω unfollow.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Έχω χορτάσει ψέματα. Και κυρίως έχω χορτάσει από εκείνους που τρώνε τα ψέματα. Γιατί εμένα που με βλέπεις, καταλάβαινα το που πάμε. Τα λέγαμε κάποιοι από τότε. Όμως τέτοιοι είμαστε, τέτοια αξίζουμε. Τώρα αυτά λουζόμαστε.  Και έτσι όπως πάμε μια ζωή αυτά θα λουζόμαστε. Γι αυτό σου λέω. Δε θέλω να ακούσω τίποτα.

Μη μου μιλάς για τίποτα.  Δε σε ξέρω νομίζεις; Είσαι κι εσύ από εκείνους τους εξυπνάκηδες, τους λαϊκιστές που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν τη χώρα. Ό,τι και να προτείνεται, ό,τι και να γίνεται, κριτική, λάσπη, και σώνει και καλά να βρείτε πού σας βρωμάει.  Και από προτάσεις; Έχετε τίποτα; Θέλετε να κυβερνήσετε τρομάρα σας. Α και θίγεστε όταν σας βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με τους άλλους, τους φονιάδες. Όμως να που φαίνεται η αναξιοπιστία σας. Εμείς τους πιάνουμε τη στιγμή που εσείς το μόνο που κάνετε είναι να γκρινιάζετε. Οι ακραίοι εξοντώνονται. Με έργα, όχι με λόγια. Τίποτα δε διαταράσσει την ομαλότητα.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Το θέμα είναι να παραμείνουμε πάση θυσία στην κυβέρνηση. Κι άσε τους να πιστεύουν αυτά που τους λέμε και τους έχουμε πείσει ότι τάχα μου δε θέλουν εκλογές. Εμείς δε θέλουμε εκλογές πάνω από όλους.  Δεν είδες τι πάθαμε πέρσι και δύο φορές μάλιστα; Γι αυτό σου λέω, και μη χειρότερα. Τι εννοείς αν θυμάμαι τις οροθετικές και τους ανθρώπους- υγειονομικές βόμβες; Δε σε καταλαβαίνω.

Μη μου μιλάς για τίποτα. Γενικά μη μιλάς καθόλου. Τους βλέπεις πώς τους πάμε;  Έρχεται και η σειρά για τα δικά σου βραχιόλια. Τι εννοείς αν ήταν ωραία στην κηδεία του Ντερτιλή;

Μη μου μιλάς για τίποτα.  Είμαι συγκλονισμένος. Βλέπω από χθες τα βίντεο που δεν έχουμε δείξει τόσο καιρό ή δείχναμε και δεν τους δίναμε την πρέπουσα σημασία. Τόση βία, μα τόση βία. Έχω τρομάξει με το τι πήγε να πάθει η δημοκρατία μας. Δεν υπάρχει χρόνος και χώρος για επίρριψη ευθυνών τώρα.  Ωστόσο τώρα όλοι ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Όλοι μαζί θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε. Ήδη τα ποσοστά στις δημοσκοπήσεις πέφτουν. Και τώρα που ο χρόνος μας τελειώνει, να πούμε ότι ευχαριστούμε που επιλέξατε μόνο εμάς για την ενημέρωσή σας. Και ότι τέτοια ποσοστά τηλεθέασης  είχαμε να πετύχουμε από το αναλυτικό ρεπορτάζ για τη συγκέντρωση στις Θερμοπύλες.

Μη  μου μιλάς για τίποτα. Εγώ θα μιλήσω για σένα.  Ξέρουμε και οι δύο ότι αυτό που ζούμε είναι κατήφορος. Και ξέρουμε ότι δεν πάει άλλο. Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι αρκεί να τους σπρώξουμε και να τους ρίξουμε. Όμως μην τους ακούς. Είναι το ίδιο επικίνδυνοι με τους βασανιστές σου. Μη σου πω ότι είναι και πιο επικίνδυνοι. Και καλά τους καταλογίζονται αυτά που τους καταλογίζονται, δεν είναι καιρός για μεσοβέζικες προτάσεις, πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχουν με σαφήνεια. Καλά δεν τα λέω; Αυτό δεν ήθελες να μου πεις; Τι εννοείς ότι τα ψάρια είναι φρέσκα  μόνο αν τα φέρει η βοϊδάμαξα από τη Λουτετσία; Τι σχέση έχει αυτό;


Μη μου μιλάς για τίποτα. Εγώ θα μιλήσω για σένα. Ξέρουμε και οι δύο ότι αυτό που ζούμε είναι κατήφορος. Και ξέρουμε ότι δεν πάει άλλο. Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι δεν αρκεί να τους σπρώξουμε για να τους ρίξουμε. Όμως πρέπει να εμπιστευτούμε τη δύναμή μας. Και να δεις ότι θα τα καταφέρουμε μαζί. Και τότε θα πειστούν και οι πιο δύσπιστοι. Και προτάσεις έχουμε. Τι εννοείς ότι το φρούτο ακόμα και αν είναι ώριμο πρέπει να σηκώσεις το χέρι σου να το κόψεις πριν πέσει κάτω;

Μη μου μιλάς για τίποτα  από αυτά που άκουσες από εδώ και από εκεί. Είναι εύκολο αυτό.  Θα δεις ότι, το να ψαρεύεις από εδώ και από εκεί κάποια έτοιμη λύση, είναι αυτή  ακριβώς η ευκολία  που εσύ πρώτος θα γκρεμίσεις. Κοίτα με στα μάτια όταν μου μιλάς. Το ξέρω ότι λες ψέματα όταν κοιτάζεις στο πάτωμα. Μη μου μιλάς για τίποτα από αυτά που έχουμε ξαναπεί. Δε μπορείς να μάθεις τον κόσμο με αόριστους. Ζούμε στον αστερισμό του ενεστώτα και του στιγμιαίου μέλλοντα και η αλήθεια είναι ανάδρομη. Κάπου εκεί είναι που βρισκόμαστε, κολυμπώντας ανάμεσα στις μαύρες τρύπες και τους λευκούς νάνους,  εκεί σε κάποιο καινούργιο αστέρι του που μαζί θα ανακαλύψουμε. Αλήθεια, τι όνομα λες να του δώσουμε;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου